صفحه های ساب و برش ایبا ساخت صربستان

دسته بندی ها :
صفحه های ساب و برش ایبا ساخت صربستان

صفحه های ساب و برش ایبا ساخت صربستان

صفحه ساب و برش

نیاز انسان به سایش و برش از دیرباز جزء نیاز های اولیه بوده است چرا که برای انجام خیلی از کارها از ار وسایل ساده و طبیعی در دسترس خود مثل سنگ و چوب و برگ بودند. آن ها برای تولید آتش ، کسب غذا ، دفاع از خود و ساخت مسکن مجبور به خرد کردن و ساییدن سنگ و چوب بودند.

در اجزا و پیکره مختلفی از صنایع می توان ردپای ابزارهای ساب و برش را به وضوح دید.امروزه برای استفاده ی مستقیم سایش و برش در صنایع از صفحات ساب و برش و یا سنگ های مخروطی استفاده می شود.

شرکت iba

یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده سنگ های ساب و برش در کشور یوگسلاوی سابق و صربستان کنونی شرکت ایبا می باشد.

این شرکت با بیش از هفتاد سال سابق در زمینه ی تولید سنگ های ساب و برش همواره به عنوان معیار سایر برند ها در این صنعت شناخته شده است. آنچه بیش از همه در طی این سال ها دارای اهمیت بوده کیفیت بالای این محصولات می باشد.

شرکت ایبا از سال 1948 تحت عنوان “8 مارت” به ثبت رسید و کار خود را با تولید انواع سنگ های برش و انواع سنباده آغاز کرد . این شرکت در سال 1964 بخش سوم تولیدات خود را که تولید سنگ مخروطی است را راه اندازی کرد.

تولید بیش از 7000 نوع سنگ مختلف از قطر های 3 میلی متر تا 760 میلی متر از تکنولوژی های ساده تا تکنولوژی های Hi-Tech باعث شده تا ایبا به یکی از کامل ترین مجموعه های سنگ ساب و برش دنیا  تبدیل شود.

این شرکت در طی این سال ها موفق به کسب انواع گواهینامه های مختلف از جمله ISO9001 در مدیریت کیفیت از شرکت SGS آلمان و اخذ استانداردهای EN12413 و OSA شده است.

صفحه های ساب و برش ایبا ساخت صربستان از قدیم در ایران با نام سه ستاره سبز شناخته می شود.

 

سنگ ساب و برش سه ستاره ایبا

مطالب مرتبط

نظرات شما

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

ورود به حساب کاربری